?

Log in

OVERDOSE [entries|friends|calendar]
we have 2 take our clothes off to have a good time

take it all it's what i've got overdose give it up it makes you happy

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

i'm gonna miss you guys :( [Saturday
March 25th, 2006 at 1:41am]
So I leave in like 8 hours. I'm going to miss each & every single one of you guys!!! :(

I got my hair cut today & there's a pic of it over at my myspace if you guys want to check it out. :D

I'll be sure to keep everyone updating on everything going on with me. Leave me tons of comments cuz you love me!

xoxo
4 //OVERDOSE

[Wednesday
March 22nd, 2006 at 11:37pm]
[ mood | tired ]

I must really have a lot of songs people dont know o_O [ comments unscreened now ]


Taken from robdyrdek

Rules:
Step 1: Put your MP3 player or whatever on random.
Step 2: Post the first line from the first 20 songs that play, no matter how embarrassing the song.
Step 3: Post and let everyone you know guess what song and artist the lines come from.
Step 4: Strike out the songs when someone guesses correctly.


o1. Light that smoke, yeah, one for giving up on me ~ fall out boy
o2. Stop stalling, make a name for yourself ~ panic! at the disco
o3. It was like 6 of us, 3 in the benz, 3 in the truck
o4. I shoulda left it at 'how ya doin?'
o5. When you come back, I wont be here
o6. Where did you come from? I wanna thank ya Moms
o7. Baby, please try to forgive me ~ backstreet boys
o8. Seems like yesterday when I said 'I do'
o9. Just stay sitting looking pretty
10. I can see that you been crying
11. I wanna know your name & I wanna know if you gotta man ~ mario
12. We been hanging out everyday this week
13. When you get caught in the pourin rain ~ mariah carey
14. I been watching you for a min ~ bow wow
15. Baby, how you doin? Hope that you're fine wanna know what you got in mind ~ usher, lil john, ludacris
16. Please, leave all overcoats, canes, & tophats with the doorman ~ panic! at the disco
17. Brothers & sisters put this record down ~ fall out boy
18. From the first day that I saw your smiling face
19. It's right around 11 o'clock, one of your girls just called
20. Hey. How you doin lil mama? Lemme whisper in your ear ~ ying yang twins

Yes I have very random songs on my iPOD. HAVE FUN!!

xoxo

15 //OVERDOSE

[Wednesday
March 22nd, 2006 at 3:17pm]
Okay, so apparently when I write something relevant to you I have to keep it public so you can leave me anon comments because you don't want people knowing who you are. How more lame can you get? -sigh-

No, not all of entries will be public now, just the ones that pertain to him. xD haha

xoxo

3 more days
3 //OVERDOSE

[Tuesday
March 21st, 2006 at 6:17pm]
So Saturday I'm moving back home. Myrtle Beach, SC. I'm excited. I won't have the internet anymore. I mean, I will...on my phone, but a lot of sites I can't access on there. Like my hotmail. Gmail is hard to access too. Really sucks. I can get on LJ, but only to check my FP & my comments. I cant update. That sucks. I guess I'll have to use the library until I get a laptop. My cousin's getting a lot of tax money back & a check from her old work & I'll get my $500 from my dad [ $165 goes to rent & $100 for my cell phone ] so we'll have some money. We're getting our belly buttons & tongues pierced together & tattoos too. I'm excited. I'm also going to get my vid digi cam for the concert in May. I'll be all meet&greet & backstage & shit so I'll be needing that. XD I've already promised to call somebody because it's her bday & then 2 other people because they were the firsts to ask for a call. So yeah, I gotta call 3 ppl that night. [ K8 & Amburrito, I'll probably call you 2 on 3way cuz it'll be easier. ] I'm hoping there will be a lot of vids that promote a lot of lolz. :D

xoxo

r nrhh blf nliv gszm r xlfow vevm yvtrm gl vckozrm. rn tozw gl szev blf yzxp. xszmxvh ziv mrxv irtsg? robyzyb

[ yes that's written in code ]
17 //OVERDOSE

WELCOME TO THE WORLD!!! [Friday
March 17th, 2006 at 5:04pm]
Max Alexander Cheeseright
March 17, 2006
7pounds 7ounces
4:28pm


I'm going to the hospital soon, so I'll have pictures later tonight.

PIIIIIIIIIIICTUUUUUUUUUUUUUURESCollapse )
8 //OVERDOSE

dude i hate being broke! [Friday
March 17th, 2006 at 12:47pm]
[ mood | bored ]

Okay, so I'm moving & won't have le internet for a while so I'm updating my iPOD while I have the chance. & since I'm so broke, I can't buy the re-release of FUtCT. So does anyone, who loves me, want to upload it for me & send it to me. :] So I can put it on my iPOD. I know you guys love me!!! You could also just send it via aim too. My aim's in my info. Com'mon, I love you guys!!! lol [ Yes I'm desperate here because I can't be without my music ]

xoxo

5 //OVERDOSE

[Thursday
March 16th, 2006 at 6:00pm]
GOING TO THE HOSPITAL. HERE HE COMES!!!!!!!!!!!!!!!!!

Okay, tomorrow. XD

xoxo
2 //OVERDOSE

you're such a fcking asshole! [Monday
March 13th, 2006 at 3:14pm]
[ mood | confused ]

So my own fucking bestfriend that I have known since I was 11 has officially lost his bfflz status in my life. It hurts & I've cried over it but this stupid bitch ass whore has like taken over his life & now all we do is fight. So today I told him, fuck it! I was feeling pretty bad last night with the whole Curtis deal & I couldn't call Michael, my supposed to be bfflz, so I called the only other guy I thought might talk to me. My exboyfriend, Tony. It was like 2:30am & he'd been asleep for like a really long time. Of course when he answered I told him I was sorry for calling so late but that I need advice. I told him what was wrong & he gave me some really good advice. I told him, I love you, Tony. Kind of like ½ joking, ½ serious & he told me, 'mmhmm..I love you too' I told him thanks & he said, 'anytime liz. anytime anyday. im here' That's how a fucking bestfriend is supposed to act. I guess Michael's been bumped down to 'friend' & Tony's moved up from 'exbf' to 'bestfriend'. It's really weird, but it feels right. :D

Now as for the Curtis situation. He still hasn't broken up with his gf yet & last night he said 'my battery's dying. ill talk to you tomorrow.' I know he's working but he should be getting off soon. He didn't call me at lunch like I expected (& assumed) so maybe he'll call me soon. If I don't talk to him today then I'll know just to distance myself from him. -sigh- I know he likes me, he's told both Van (the guy he works for) & Ben (his bfflz). Last night he took me to his other friends house, Ejab (yes that's his real name but idk if thats how you spell it). I met E's gf & her 2 bfflz. They're all fucking awesome & they all said, 'we love her. bring her around more.' So it's like now I feel like his has this obligation to be with me. It's not like I'm rushing into anything. I told him I don't like to rush things. But if he likes me, he needs to dump his gf. Like he decided he was going to do before he even met me. It's not like it's because of me they're breaking up. It's because of her dad. So yeah, I'm kind of stuck as in what to do. That's why I called Tony. I asked him if I should just leave him alone or keeping chillin with him. Tony said, "Keep hanging out with him & if he's still with her in a couple days, when he's had ample opportunity to dump her, then you know. You'll know that he doesn't really have an intention of dumping her & getting with you." God I love him. Like bfflz love, not like the OMG LETS GET MARRIED & HAVE BABIEZ kind of love like we used to have. So I guess, if he wants to, I'll keep hanging out with him & find out what happens. -sigh- New guys suck! LOL

ilyguys
support, please?

xoxo

2 //OVERDOSE

the sloganizer [Friday
March 10th, 2006 at 6:04pm]
Does the Hard P33n for You.

More P33n Please.

Have You Forgotten How Good P33n Tastes?

The Cream of P33n.

Shake the Bottle, Wake the P33n.

Look, Ma, No P33n!

Grab Life by the P33n.

Make Fun of P33n. (we took care of that one!)

Any Time, Any Place, P33n.

Leaves Your P33n Minty not Mediciney. (that sounds painful)

Get In My P33n. (okay no wait, that one sounds painful!)

Okay, okay..let me stop. There's a lot more but I'll let you guys check it out.

http://thesurrealist.co.uk/slogan.cgi?word=p33n

xoxo
4 //OVERDOSE

ICONS [Friday
March 10th, 2006 at 4:46pm]
So I got really bored today & realized I pretty much have nothing but FOB icons, so I made some semi-random ones...

...presenting...Collapse )

Enjoy! Take as many as you want. No credit needed. Just simple c&p, crop, & resize.

xoxo

ps. Could you guys be so kind as to pick 6 icons for me? I want to change all of my icons, but I only have room for 6. Thanks!
6 //OVERDOSE

SAY WHAT?! TYPOS ROCK!! [Thursday
March 9th, 2006 at 1:27am]
So our friend Natalie, stellarchunnie, just invented a new word: awekways. It means, awkwardly anyway. Okay, so not really. But this is what happened....

new inventions are awesome!Collapse )

Now isn't Nat awesome?!

xoxo
1 //OVERDOSE

VOTE VOTE VOTE VOTE VOOOOOTTTTTTEEEEEEE [Wednesday
March 8th, 2006 at 12:46am]
EVERYONE GO & VOTE FOR JOHNNY MINARDI, RIGHT NOW!!

http://theacademyis.com/palebird/index.html
OVERDOSE

[Wednesday
March 8th, 2006 at 12:35am]
http://i28.photobucket.com/albums/c205/__bestkeptsecret__/RANDOMNESS/cockitandpullit.png
4 //OVERDOSE

[Monday
March 6th, 2006 at 11:49pm]
So AOL was fucking up on my mom earlier today & she 'accidentally' turned off the guest access. So idk she's gonna fix it tomorrow. I got my labret done today. IDK what I did with the link to the pic. Go look on topicless..it's there somewhere. It hurt for like a min but now it's all swollen. boo. Thank you stellarchunnie for all the advice. I now have to go & get some soap. XD I got pwned today for not knowing what a song really means. Sorry man but I just assumed it was about sex, go figure! I went to see my neighbor & showed him my labret. We talked for a bit. He's like a year younger than my mom & he acts like 20something. He's gonna hire me to work a couple days & then see if the tanning salon needs help. Woot, new job! YAY! Now I'll have enough for le tattoo & le camera. My cousin's going to pay for me to get my tongue pierced at the end of the month. We're going to have a 'bonding moment'. We're getting them done together. :D I'm not worried about not being able to eat. I don't really eat as it is anyways. So yeah. I'm excited. Wish me luck that I get some kind of job & can save up for le tattoo & le camera.

xoxo
4 //OVERDOSE

i HAD to do it.... [Monday
March 6th, 2006 at 1:40am]
First with your hands and then with your mouth
A downpour of sweat, damp cotton clouds
I was a fool, you were my friend
We made it happen
You took off your clothes, left on the light
You stood there so brave
You used to be shy
Each feature improved, each movement refined and eyes like a showroom
Now they are spreading out the blankets on the beach
That weatherman is a liar
He said it would be raining but it is clear and blue as far as I can see

Left by the lamp, right next to the bed,
on a cartoon cat pad you scratched with a pen,
"Everything is as it's always been.
This never happened.
Don't take it so bad it is nothing you did.
It's just once something dies you can't make it live.
You are a beautiful boy.
You're a sweet little kid but I am a woman."
So I laid back down and wrapped myself up in the sheet
And I must have looked like a ghost because something frightened me
and since then I've been so good at vanishing

Now I do as I please and lie through my teeth
Someone might get hurt, but it won't be me
I should probably feel cheap but I just feel free...
and a little bit empty
No, it isn't so hard to get close to me
There will be no arguments
We will always agree
And I'll try and be kind when I ask you to leave
We'll both take it easy
But if you stay too long inside my memory,
I will trap you in a song tied to a melody
and I will keep you there so you can't bother me


I just had to do it. I haven't heard that song since I was in S.Korea at my dad's. Finally unpacked my iPOD and turned it on. A very interesting song! & LOL AT MY SISTER. She put "Scotty Doesn't Know" under FALL OUT BOY so now it's like that on my iPOD, cuz I copied her list. LMAO oh wow, haha. xD

xoxo
6 //OVERDOSE

[Sunday
March 5th, 2006 at 11:26pm]
c says:yeah 'THIS RECORD IS FOR A GIRL I DON'T KNOW BUT SHE ASKED MY GIRLFRIEND ON THE INTERNET, SO HERE YOU GO DARLIN'

I get a special recorded version of "Take it Easy (Love Nothing)", yup.

Conor is pretty fucking cool you guys. He likes to chat with us through Candace. & now I get a song out of it. HA

;] ilycandace!! haha

xoxo
13 //OVERDOSE

butting out now... [Wednesday
March 1st, 2006 at 11:35pm]
I said I was going to stay out of this Chris/Pete mess & I am. I brought myself & Andy into it when I shouldn't have. It wasn't my part to involve Andy in this, which also brought myself. I already apologized to Andy for bringing it up & everything is fine b/t me & him. This isn't even a subject of conversation anymore. This is shit b/t Chris & Pete & the only reason why I even brought it up in my journal was because Andy told me I could post what he said. It didn't even matter. Chris probably doesn't even know it's there. So you guys have read what Andy had to say & I know what he had to say & that's that. As for all this 'team' shit, I'm just gonna be Team Andy bc he's really not in the middle of this anymore & by being on his 'team' it makes me feel like I'm not taking sides. It makes it easier. So, Chris...you did what you did & that's that. Pete, you had a right to defend yourself & yay for you. But guys, can't you just take all of this off le internet & somebody call somebody!!! -sigh-

So anyways, the boys are on SNL on Saturday. Everyone should watch!

xoxo
9 //OVERDOSE

HEY CHRIS.... [Tuesday
February 28th, 2006 at 8:25pm]
Okay so I took it upon myself to tell Andy what's going on & he's really upset about it. I talked to him via IM forwarding on my SN so I only have the text messages. If I knew how to get them online, I would. I might be able to forward them to my SN while I'm still online. But give me time.

This is what Andy had to say:

None of what Chris says is true. Do Pete's fans not like him anymore? How could they take Chris' side? How naive are ppl? First off, ppl need to mind they're own business and Chris publicly shit talking him obviously speaks volumes about his character. If he was a real friend, or former friend, he'd deal with it personally. Chris is a bitch for this. He is a shady dude & he used us. He's trying to make a career off of 'Grenade Jumper.'

So everything Chris is saying in foblove is an outright lie. I'm on Pete's side about this. I don't know about the whole Kate & Chris thing..because I haven't talked to Kate about that yet. But about everything else Chris said...fuck that. You people can believe whatever you want, but as far as I'm concerned..I don't believe any of it. & I just can't. Just because of my position. I'm with Andy on this & that's that.

I'm not going to screen comments because I trust you people to be adults about this....

& if anyone doesn't believe me..I'll find a way to somehow screencap the shit from my phone. IDK how I'm going to do it though. -sigh- But I'm 'friends' with Andy & that is what he had to say about this whole situation...

xoxo
OVERDOSE

bored bored bored [Tuesday
February 28th, 2006 at 12:18pm]
Taken from potatoe_harris

you know what...Collapse )
OVERDOSE

[Sunday
February 26th, 2006 at 12:17am]
Peter Lewis Kingston Wentz && Ashlee N.(wtfevernstandsfor) Simpson

WHAT THE FUCK IS THE WORLD COMING TOO?!!1111oneone

lamexcore

xoxo
13 //OVERDOSE

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]